РЕЙТИНГОВИЙ СПИСОК УЧАСНИКІВ
ІІ туру Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності «Освітні, педагогічні науки» (2020 р.)
Рей-тинг | Шифр роботи | Кількість балів | Рецензія 1 | Кількість балів | Рецензія 2 | Заг. сума балів |
1 | Мобільна фізика | 93 | Рецензія 1 | 92 | Рецензія 2 | 185 |
2 | Безпека учнів | 89 | Рецензія 1 | 95 | Рецензія 2 | 184 |
3 | Distance Education | 90 | Рецензія 1 | 93 | Рецензія 2 | 183 |
4–5 | Театральна педагогіка | 89 | Рецензія 1 | 91 | Рецензія 2 | 180 |
4–5 | Мальовничий світ | 91 | Рецензія 1 | 89 | Рецензія 2 | 180 |
6–7 | ДЮУОДС | 88 | Рецензія 1 | 90 | Рецензія 2 | 178 |
6–7 | ЗмінюйСя | 87 | Рецензія 1 | 91 | Рецензія 2 | 178 |
8 | Електронний підручник | 88 | Рецензія 1 | 88 | Рецензія 2 | 176 |
9 | Культурологія | 87 | Рецензія 1 | 84 | Рецензія 2 | 171 |
10–11 | Моральність | 86 | Рецензія 1 | 82 | Рецензія 2 | 168 |
10–11 | Навчальна співпраця | 83 | Рецензія 1 | 85 | Рецензія 2 | 168 |
12 | Особистість | 82 | Рецензія 1 | 77 | Рецензія 2 | 159 |
13–14 | Маю право | 81 | Рецензія 1 | 73 | Рецензія 2 | 154 |
13–14 | Оксфорд | 76 | Рецензія 1 | 78 | Рецензія 2 | 154 |
15 | Self-development | 78 | Рецензія 1 | 74 | Рецензія 2 | 152 |
16–17 | Подолання прокрастинації | 75 | Рецензія 1 | 76 | Рецензія 2 | 151 |
16–17 | Учнівський колектив | 74 | Рецензія 1 | 77 | Рецензія 2 | 151 |
18 | Адмірал Непотизм | 78 | Рецензія 1 | 72 | Рецензія 2 | 150 |
19 | Креолізовані тексти | 75 | Рецензія 1 | 72 | Рецензія 2 | 147 |
20 | Медіаграмотність на уроках історії | 69 | Рецензія 1 | 60 | Рецензія 2 | 129 |
21 | Скарбниця знань | 66 | Рецензія 1 | 61 | Рецензія 2 | 127 |
23–26 | Митрополит Іларіон | 59 | Рецензія 1 | 66 | Рецензія 2 | 125 |
23–26 | Дескриптор | 54 | Рецензія 1 | 71 | Рецензія 2 | 125 |
23–26 | Педагогіка партнерства | 63 | Рецензія 1 | 57 | Рецензія 2 | 120 |
23–26 | Творчі здібності | 71 | Рецензія 1 | 49 | Рецензія 2 | 120 |
23–26 | ІОС2020 | 40 | Рецензія 1 | 80 | Рецензія 2 | 120 |
27–28 | Таємниця успіху | 63 | Рецензія 1 | 56 | Рецензія 2 | 119 |
27–28 | Міжкультурна комунікація | 59 | Рецензія 1 | 60 | Рецензія 2 | 119 |
29 | Стоп насильство | 65 | Рецензія 1 | 50 | Рецензія 2 | 115 |
30 | Історія освіти | 66 | Рецензія 1 | 48 | Рецензія 2 | 114 |
31–32 | Реконструкції | 67 | Рецензія 1 | 43 | Рецензія 2 | 110 |
31–32 | Discere ne cesses | 58 | Рецензія 1 | 52 | Рецензія 2 | 110 |
33–34 | Компетентнісний підхід | 61 | Рецензія 1 | 48 | Рецензія 2 | 109 |
33–34 | Великий учитель надихає | 67 | Рецензія 1 | 42 | Рецензія 2 | 109 |
35 | Куратор | 61 | Рецензія 1 | 43 | Рецензія 2 | 104 |
36 | Театр | 56 | Рецензія 1 | 46 | Рецензія 2 | 102 |
37 | Вибір професії | 48 | Рецензія 1 | 50 | Рецензія 2 | 98 |
38 | Превенція у навчанні | 53 | Рецензія 1 | 41 | Рецензія 2 | 94 |
39 | ПОРТФЕЛЬ | 47 | Рецензія 1 | 49 | Рецензія 2 | 96 |
40 | Навчання-страх | 51 | Рецензія 1 | 41 | Рецензія 2 | 92 |
41 | Мотивація | 53 | Рецензія 1 | 38 | Рецензія 2 | 91 |
42 | Екологічна вихованість | 48 | Рецензія 1 | 42 | Рецензія 2 | 90 |
43 | ГІРСЬКИЙ ЕДЕЛЬВЕЙС | 41 | Рецензія 1 | 48 | Рецензія 2 | 89 |
44 | Мисленнєва діяльність | 48 | Рецензія 1 | 40 | Рецензія 2 | 88 |
45 | Smart-освіта | 48 | Рецензія 1 | 39 | Рецензія 2 | 87 |
46 | Політична компетентність | 29 | Рецензія 1 | 56 | Рецензія 2 | 85 |
47 | Веб-квест | 50 | Рецензія 1 | 34 | Рецензія 2 | 84 |
48 | Планета | 34 | Рецензія 1 | 46 | Рецензія 2 | 80 |
49 | Проектна діяльність | 45 | Рецензія 1 | 34 | Рецензія 2 | 79 |
50 | Фольклор | 37 | Рецензія 1 | 39 | Рецензія 2 | 76 |
51–52 | Професіоналізм учасників | 42 | Рецензія 1 | 33 | Рецензія 2 | 75 |
51–52 | Лідерство | 41 | Рецензія 1 | 34 | Рецензія 2 | 75 |
53 | STEM-освіта | 46 | Рецензія 1 | 27 | Рецензія 2 | 73 |
54 | Євроінтеграція і взаємодія | 42 | Рецензія 1 | 27 | Рецензія 2 | 69 |
55 | Вічні цінності | 45 | Рецензія 1 | 22 | Рецензія 2 | 67 |
56–57 | Позашкільна освіта | 38 | Рецензія 1 | 26 | Рецензія 2 | 64 |
56–57 | Особистісноорієнтований підхід | 36 | Рецензія 1 | 28 | Рецензія 2 | 64 |
58 | Запобігання насильству | 39 | Рецензія 1 | 23 | Рецензія 2 | 62 |
59 | Вища школа | 20 | Рецензія 1 | 41 | Рецензія 2 | 61 |
60 | Базові знання | 32 | Рецензія 1 | 27 | Рецензія 2 | 59 |
61 | Англія | 36 | Рецензія 1 | 22 | Рецензія 2 | 58 |
62 | Педагогічне запобігання булінгу | 31 | Рецензія 1 | 25 | Рецензія 2 | 56 |
63 | Навчально-виховний процес | 30 | Рецензія 1 | 23 | Рецензія 2 | 53 |
64 | Мобільне навчання | 32 | Рецензія 1 | 16 | Рецензія 2 | 48 |
65 | Стоп булінг | 15 | Рецензія 1 | 32 | Рецензія 2 | 47 |
66 | Важковиховувані підлітки | 25 | Рецензія 1 | 18 | Рецензія 2 | 43 |