РЕЙТИНГОВИЙ СПИСОК УЧАСНИКІВ
ІІ туру Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт
із галузі знань «Освітні, педагогічні науки» (2019 р.)
Рейтинг | Шифр роботи | Кількість балів | Рецензія 1 | Кількість балів | Рецензія 2 | Заг. сума балів |
1 | Громадянська відповідальність | 91 | Рецензія1 | 93 | Рецензія2 | 184 |
2 – 3 | Соціальна суб’єктність | 91 | Рецензія1 | 89 | Рецензія 2 | 180 |
2 – 3 | Студент | 95 | Рецензія1 | 85 | Рецензія2 | 180 |
4 | Бар’єр | 93 | Рецензія1 | 86 | Рецензія2 | 179 |
5 | Долина крокусів | 81 | Рецензія1 | 92 | Рецензія2 | 173 |
6 | Мотивація до навчання | 88 | Рецензія1 | 81 | Рецензія2 | 169 |
7 | Партнерство | 82 | Рецензія1 | 86 | Рецензія2 | 168 |
8 | Моральна свідомість | 76 | Рецензія1 | 90 | Рецензія2 | 166 |
9 – 10 | Результат навчання | 95 | Рецензія1 | 70 | Рецензія2 | 165 |
9 – 10 | Юні спортсмени | 76 | Рецензія1 | 89 | Рецензія2 | 165 |
11 | Репетиторство | 79 | Рецензія1 | 79 | Рецензія2 | 158 |
12 | STEM-фізика | 65 | Рецензія1 | 90 | Рецензія2 | 155 |
13 – 14 | З вірою у перемогу | 76 | Рецензія1 | 77 | Рецензія2 | 153 |
13 – 14 | Інновація студента | 76 | Рецензія1 | 77 | Рецензія2 | 153 |
15 – 16 | Самосвідомість | 76 | Рецензія1 | 76 | Рецензія2 | 152 |
15 – 16 | Історія педагогіки | 67 | Рецензія1 | 85 | Рецензія2 | 152 |
17 | Інформація наука | 74 | Рецензія1 | 77 | Рецензія2 | 151 |
18 | Безмежна досконалість | 74 | Рецензія1 | 76 | Рецензія2 | 150 |
19 | Соціальні компетенції | 79 | Рецензія1 | 69 | Рецензія2 | 148 |
20 – 21 | Сайт | 71 | Рецензія 1 | 75 | Рецензія2 | 146 |
20 – 21 | Золоте перо | 71 | Рецензія1 | 75 | Рецензія2 | 146 |
22 | Мораль | 71 | Рецензія1 | 74 | Рецензія2 | 145 |
23 | Аналітично-інформаційна компетентність | 70 | Рецензія1 | Рецензія2 | 143 | |
24 | Рівність | 72 | Рецензія1 | 70 | Рецензія2 | 142 |
25 | Педагогічна арт-терапія | 67 | Рецензія1 | 73 | Рецензія2 | 140 |
26 | Множник | 60 | Рецензія1 | 72 | Рецензія2 | 132 |
27 | Час покаже | 56 | Рецензія1 | 72 | Рецензія2 | 128 |
28 | Студентська толерантність | 62 | Рецензія1 | 63 | Рецензія2 | 125 |
29 – 30 | Сучасне суспільство | 41 | Рецензія1 | 82 | Рецензія2 | 123 |
29 – 30 | ОНГС | 49 | Рецензія1 | 74 | Рецензія2 | 123 |
31 | ІМІДЖ | 72 | Рецензія1 | 49 | Рецензія2 | 121 |
32 | Світ мистецтва | 54 | Рецензія1 | 59 | Рецензія2 | 113 |
33 – 34 | Комп’ютер-мережа | 61 | Рецензія1 | 51 | Рецензія2 | 112 |
33 – 34 | Учнівське дозвілля | 59 | Рецензія1 | 53 | Рецензія2 | 112 |
35 | Новаторські ідеї Захаренка | 50 | Рецензія1 | 59 | Рецензія2 | 109 |
36 | Проект | 43 | Рецензія1 | 62 | Рецензія2 | 105 |
37 | Зелена книга | 36 | Рецензія1 | 66 | Рецензія2 | 102 |
38 | Педагогічна мудрість | 33 | Рецензія1 | 67 | Рецензія2 | 100 |
39 | У минуле для майбутнього | 41 | Рецензія1 | 40 | Рецензія2 | 81 |
40 | Інтернаціоналізація | 37 | Рецензія1 | 38 | Рецензія2 | 75 |
41 | comparison and addition | 0 | Рецензія1 | 0 | Рецензія2 | 0 |
42 | Здоровий спосіб життя | 0 | Рецензія1 | 0 | Рецензія2 | 0 |
43 | Мілан | 0 | Рецензія1 | 0 | Рецензія2 | 0 |
44 | Педагогіка дошкілля | 0 | Рецензія1 | 0 | Рецензія2 | 0 |
45 | Ноосфера | 0 | Рецензія1 | 0 | Рецензія2 | 0 |
46 | Топаз | 0 | Рецензія1 | 0 | Рецензія2 | 0 |
47 | Профілактика підліткової агресії | 0 | Рецензія1 | 0 | Рецензія2 | 0 |
48 | Духовність і моральність | 0 | Рецензія1 | 0 | Рецензія2 | 0 |
49 | Резерв НГУ | 0 | Рецензія1 | 0 | Рецензія2 | 0 |
50 | Толерантність | 0 | Рецензія1 | 0 | Рецензія2 | 0 |
51 | Цінності | 0 | Рецензія1 | 0 | Рецензія2 | 0 |
52 | osvita maibutnoho | 0 | Рецензія1 | 0 | Рецензія2 | 0 |
53 | Національна самосвідомість | 0 | Рецензія1 | 0 | Рецензія2 | 0 |
54 | Комунікація | 0 | Рецензія1 | 0 | Рецензія2 | 0 |
55 | Проблеми спілкування | 0 | Рецензія1 | 0 | Рецензія2 | 0 |
56 | Наповнення акаунтів | 0 | Рецензія1 | 0 | Рецензія2 | 0 |
57 | Іде весна | 0 | Рецензія1 | 0 | Рецензія2 | 0 |
58 | Компетентнісний підхід | 0 | Рецензія1 | 0 | Рецензія2 | 0 |
59 | Артистизм студентів | 0 | Рецензія1 | 0 | Рецензія2 | 0 |
60 | Народжені особливими | 0 | Рецензія1 | 0 | Рецензія2 | 0 |
61 | Електронне портфоліо | 0 | Рецензія1 | 0 | Рецензія2 | 0 |
62 | Інклюзивна освіта | 0 | Рецензія1 | 0 | Рецензія2 | 0 |
63 | Дидактичне проектування | 0 | Рецензія1 | 0 | Рецензія2 | 0 |
64 | Діти – це майбутнє | 0 | Рецензія1 | 0 | Рецензія2 | 0 |